sobota, 18 marca 2017

Apocalypse

























3 komentarze:

  1. Przejrzałam całą Twoją galerię w tym poście. Masz dobre oko. Czasem niestety model/modelka może nie pasować lub odrobinę zakłócić Twoją pracę.

    Strasznie dobre ujęcie ze stalkerem wyłaniającym się z czerwonego dymu. Nie oczywiste i naprawdę mega interesujące. Trzecie od dołu. Zdjęcie rodem z dużych wystaw :) To gdy stalker patrzy na wprost i dym przysłania go tylko trochę też jest dobre. To piąte od dołu.

    Świetne ujęcie również modelki ze skrzyżowanymi nogami i uniesioną w górę bronią. Dużo robi ta unosząca się z jej ruchem kurtka zaburzająca kobiecą sylwetkę. Dobre ujęcie.

    Portret dziewczyny z chustą na twarzy też dobry.
    I to gdy patrzy w tył i nie na niej jest focus. To gdy jest po prawej stronie zdjęcia.

    5-te od góry ze stalkerem po lewej też dobre kompozycyjnie i klimatyczne.

    Jest kilka naprawdę dobrych ujęć. Staraj się komponować portfolio z samych najlepszych zdjęć. Tylko perełki. Nie musi być ich wiele, ale wtedy zrobią jeszcze większe wrażenie :)

    Lissa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Lisso, przeczytałam wszystkie pani komentarze. Jest mi niezmiernie miło. Z jednej strony dlatego, iż usłyszałam, że jeszcze jest dla mnie nadzieja w tej dziedzinie sztuki, a z drugiej: zwróciłaś mi uwagę na co powinnam uważać i się skupiać. To dla mnie bardzo cenne informacje, gdyż jeszcze poruszam się po omacku. Jestem początkująca i robię głupie błędy (zdarza mi się przykładowo uciąć stopy). Ale z drugiej strony to jedyne co mi czasem wychodzi! Wezmę sobie do serca pani uwagi i pochwały. Bardzo dziękuję

      Usuń
  2. Gdybym nie wiedział kim jest ta pani z fotografii wrzuciłbym sobie te zdjęcie na tapetę XD Wyszło rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń